Air Nostrum

















Air Nostrum

Air Nostrum logo.svg






ІАТА
YW

ІКАО
ANE
Позивний
NOSTRUM AIR
Тип
авіакомпанія
Дата заснування
1994
Хаби
Барселона — Ель-Прат
Альянс
Oneworld
Материнська компанія
International Airlines Group[d]
Штаб-квартира
Валенсія
Сайт
airnostrum.com

Air Nostrum, Líneas Aéreas del Mediterráneo, А/О, також відома як Iberia Regional, — регіональна авіакомпанія Іспанії зі штаб-квартирою в місті Валенсія[1], що здійснює регулярні пасажирські авіаперевезення за більш ніж 50 пунктами призначення всередині країни і за її межами, а також здійснює комерційні рейси по чартерним контрактами.


Air Nostrum є приватною незалежною компанією, але працює під франшизою Iberia Regional флагманської авіакомпанії Іспанії Iberia Airlines і через неї є афілійованим членом глобального авіаційного альянсу пасажирських перевезень Oneworld.


Портом приписки авіакомпанії і її головним транзитним вузлом (хабом) є аеропорт Валенсії, у ролі двох інших хабів перевізник використовує мадридський міжнародний аеропорт Барахас і аеропорт Барселони[2].




Зміст





  • 1 Історія


  • 2 Флот


  • 3 Авіаподії і нещасні випадки


  • 4 Примітки


  • 5 Посилання




Історія |


Авіакомпанія Air Nostrum була утворена 23 травня 1994 року і початку операційну діяльність 15 грудня того ж року[3].


У травні 1997 року Air Nostrum уклала франчайзингову угоду з флагманською авіакомпанією Іспанії Iberia Airlines на використання бренду «Iberia Regional», в рамках якого до Air Nostrum відходили маршрути колишнього дочірньої компанії Іберії Binter Mediterraneo, а також частина її інфраструктури. У 1999 році Іберія поглинула ще одну регіональну авіакомпанію Aviaco, надалі передавши її внутрішні та міжнародні маршрути на обслуговування Air Nostrum. У тому ж році компанія приєднала данського авіаперевізника Denim Air, проте в 2002 році комерційні інтереси двох компаній були знову розділені разом з їх торговими марками.


Станом на березень 2007 року власниками Air Nostrum є наступні структури: Nefinsa (74,8 %), Caja Duero (22,2 %) і менеджери самої авіакомпанії (3,0 %). У 2007 році штат компанії складався з 2040 співробітників.



Флот |





Bombardier CRJ1000 авіакомпанії Air Nostrum в аеропорту Болоньї





ATR 72-600 авіакомпанії Air Nostrum в аеропорту Пальма-де-Майорки


Флот Air Nostrum на червень 2018:[4]






































Тип

В дії

Замовлено

Пасажирів

Примітки

Y

Разом

ATR 72-600
6

72
72


Bombardier CRJ200
7

50
50

Bombardier CRJ900
6

90
90
1 борт законсерврвано

Bombardier CRJ1000
29
6
100
100
3 борти орендовано Binter Canarias
2 борти орендовано Croatia Airlines
2 борти орендовано SAS Scandinavian Airlines [4]

Разом
48
6


Авіаподії і нещасні випадки |


  • 17 січня 2003 року Fokker 50 (реєстраційний PH-FZE), який прямував регулярним рейсом з Малаги в Мелілью, при здійсненні посадки в аеропорту призначення викотився за межі злітно-посадочної смуги і отримав серйозні пошкодження. Дев'ять пасажирів на борту були травмовані[5].

  • 26 січня 2006 року Bombardier CRJ200 (реєстраційний EC-IBM), що прямував регулярним рейсом IB 8665 з Вальядоліда в барселонський міжнародний аеропорт Ель-Прат, здійснив посадку з невипущеними опорами шасі. Після тривалого ковзання по злітно-посадковій смузі лайнер зупинився в 240 метрів від її торця, ніхто при цьому не постраждав. Розслідувала інцидент комісія визначила головною його причиною помилку пілотів і другорядної — технічні несправності в системі закрилків, отвлекшие увагу екіпажу[6].

  • 23 січня 2007 року в барселонському аеропорту Ель-Прат здійснив аварійну посадку Bombardier Dash 8 Q300, що виконував регулярний рейс IB 8041 з Памплони. Причиною інциденту стали помилкові показання індикатора випуску передньої стійки шасі.


Примітки |




  1. Contact List Архівовано 29 May 2014[Дата не збігається] у en:Wayback Machine..


  2. Directory: World Airlines. Flight International. 2007-03-27. с. 64. 


  3. Air Nostrum History — The First Airline of Regional Aviation in Spain. Архів оригіналу за 29 травень 2014. Процитовано 13 лютий 2019. 


  4. аб planespotters.net - Air Nostrum retrieved 21 January 2018


  5. Mellila F50 Crash (Nostrum Air)


  6. Hradecky, Simon. Report: Air Nostrum CRJ2 at Barcelona on Jan 24th 2007, belly landing. Aviation Herald. Процитовано 25 March 2010. 



Посилання |


  • Офіційний сайт авіакомпанії Air Nostrum

Popular posts from this blog

1928 у кіно

Захаров Федір Захарович

Ель Греко