Swiss International Air Lines































Swiss International Air Lines

Swiss International Air Lines Logo 2011.svg






ІАТА
LX

ІКАО
SWR
Позивний
SWISS
Тип
авіакомпанія
Дата заснування
2002
Базовий аеропорт
Цюрихський аеропорт
Хаби
Цюрих
Основні напрямки
Міжнародний аеропорт Женева, Міжнародний аеропорт Базель
Альянс
Star Alliance
Слоган
'Our sign is a promise' / 'Unser Zeichen ist ein Versprechen'
Розмір флоту
83
Пунктів призначення
106 [1]
Материнська компанія
Lufthansa
Дочірні компанії
Swiss Global Air Lines, Edelweiss Air, Swiss Private Aviation і Swiss AviationSoftware[d]
Штаб-квартира
Базель, Швейцарія
Керівник
Гаррі Гохмайстер
Сайт
www.swiss.com

Swiss International Air Lines, також відома, як SWISS — найбільша авіакомпанія Швейцарії, що виконує регулярні рейси до європейських країн, в Північну та Південну Америку, Африку та Азію. Член глобального авіаційного альянсу пасажирських перевезень Star Alliance. Основним вузловим аеропортом авіакомпанії є Аеропорт Цюриха, штаб-квартира розташована в аеропорту Базель-Мюлхайуз-Фрайбер, Швейцарія.


Авіакомпанія SWISS є дочірньою компанією німецького авіаперевізника Deutsche Lufthansa AG.




Зміст





  • 1 Історія


  • 2 Флот


  • 3 Примітки


  • 4 Посилання




Історія |


Авіакомпанія SWISS була утворена 2002 року після банкрутства національного авіаперевізника Швейцарії авіакомпанії Swissair, всі активи якої були передані керуючим холдингом SAirGroup в регіональну авіакомпанію, яка також входила до складу цього холдингу. Пізніше назву Crossair було змінено на Swiss International Air Lines і 31 березня 2002 року нова авіакомпанія почала свою операційну діяльність. Спочатку SWISS перебувала у власності інвестиційних груп (61,3%), швейцарської Конфедерації (20,3%), кантонів та місцевого самоврядування (12,2%) та інших приватних інвесторів (6,2%). У свою чергу авіакомпанії повністю належить компанія Swiss Sun і 99,9% власності компанії Crossair Europe.


Нова авіакомпанія, як і її попередниця Swissair, продовжувала зазнавати збитків, обсяг яких до 2005 року становив 1,6 млрд доларів США.


За словами керуючого директора міжконтинентальної біржі Швейцарії Марселя Бідерманн у авіакомпанії існувало три варіанти подальшого розвитку власної діяльності: залишитися незалежним перевізником у своїй ніші авіамаршрутів, вдатися до сильного скорочення компанії або увійти до складу більшої авіакомпанії чи авіаційного холдингу. Керівництвом SWISS був обраний третій варіант, після чого почалися переговори з французько-голландською Air France-KLM, британською British Airways та німецькою Lufthansa. У зв'язку з великою заборгованістю авіакомпанії та її невизначеним майбутнім довгострокові інвестиції в SWISS видавалися вельми непривабливими. Після злиття двох авіаперевізників KLM і Air France керівництво останньої заявило, що не буде на цьому етапі розглядати пропозицію про приєднання SWISS у зв'язку із власною реорганізацією. Позитивна відповідь надійшла від Lufthansa, однак SWISS з якихось причин не захотіла продовжувати переговори з німецькою авіакомпанією. Як варіант пропозиція згода британського перевізника British Airways та їй партнерів по альянсу Oneworld, які всерйоз розглядали аеропорт Цюриха як альтернативу Лондонському аеропорту Хітроу як транзитного вузла для членів альянсу Oneworld.


Після майже року перемовин авіакомпанія British Airways заблокувала рішення щодо вступу SWISS в авіаційний альянс Oneworld з причин конкуренції маршрутних мереж цих авіакомпаній на багатьох далекомагістральних напрямках. 3 червня 2004 року SWISS оголосила про своє рішення відмовитися від планів вступу в Oneworld, пояснивши це рішення небажанням інтегрувати власну бонусну програму заохочення пасажирів, що часто літають, з аналогічною програмою Executive Club авіакомпанії British Airways. Крім того, SWISS вважала, що співпраця з британцями розвиватиметься в односторонньому порядку — British Airways отримає прибуткові рейси швейцарців без жодної для них компенсації.


Пізніше SWISS дав згоду Lufthansa і став членом Star alliance. Станом на липень 2008 року в SWISS працювало 7359 осіб.



Флот |


Станом на серпень 2017 року флот Swiss складався з таких літаків:[2]




Літак Airbus A340-300 авіакомпанії SWISS в Цюрихському аеропорту, 2007




Літак Airbus A321-100 авіакомпанії SWISS приземляється в Хітроу, 2008




Літак Airbus A340-300 авіакомпанії SWISS в аеропорту Суварнабхумі, 2011




































































































Флот авіакомпанії Swiss International Air Lines

Літак

В експлуатації

Замовлення

Пасажири

Примітки

F

C

Y

Усього

Airbus A319-100
5

0
60
48
108


Airbus A320-200
21

0
64
72
136

Airbus A320neo

10
Буде відомо пізніше
На заміну парку А320

Airbus A321-100
6

0
68
108
186


Airbus A321-200
3
1
0
68
108
186


Airbus A321neo

5
Буде відомо пізніше
На заміну А321, поставка планується 2019-22 рр.

Airbus A330-300
14

8
45
183
236


Airbus A340-300
7

8
47
164
219
5 бортів буде залишено і переобладнано. Решту буде замінено на Boeing 777-300ER

Boeing 777-300ER
8
2
8
62
270
340
Заміна А340-300

Bombardier CS100
8
2

20
105
125
На заміну А319 та А320

Bombardier CS300
4
16

30
115
145

Усього

76

35



Примітки |




  1. Facts and figures. Swiss.com. Процитовано 2013-11-10. 


  2. Swiss Aircraft Registry



Посилання |



  • Офіційний сайт SWISS (англ.)

Popular posts from this blog

1928 у кіно

Захаров Федір Захарович

Ель Греко