Рейтинг


Ре́йтинг (англ. rating) — це числовий або порядковий показник успішності або популярності, який відображає важливість або вплив певного об'єкта або явища.




Зміст





  • 1 Сутність


  • 2 Приклади рейтингів


  • 3 Див. також


  • 4 Примітки


  • 5 Джерела


  • 6 Посилання




Сутність |


  • Показник оцінки діяльності, популярності, авторитету якоїсь особи, організації, групи, програм у певний час, що визначається соціологічним опитуванням, голосуванням та ін. і визначається місцем, яке вони посідають серед собі подібних.

  • Відносний показник надійності ділового партнера, банку, страхової компанії тощо.

  • Становище спортсмена чи команди серед подібних. Оцінюється певним числом балів. (напр. рейтинг ФІФА).

  • Показник медіапланування. Позначає частину цільової аудиторії, що контактує з конкретним медіаносієм. Вимірюється або кількістю людей, або у відсотках до загальної чисельності населення.

  • Рейтинг (соціологічна група)


Приклади рейтингів |


  • ступінь популярності відомих діячів в галузі політики, культури і т. д.;

  • рівень лояльності споживачів до торгової марки товару чи послуги (напр. рейтинг конкурсу народних уподобань «Фаворити Успіху»);


  • кредитний рейтинг підприємства, корпорації;

  • індивідуальний числовий показник оцінки спортивних досягнень шахматистів у класифікаційному списку (рейтинг-лист);

  • віковий рейтинг змісту фільму, передачі або відеогри;

  • рейтинг телевізійних та радіо-програм (напр. рейтинг «Україна має талант» становив 30,3 %);

  • «зірковий» рейтинг готелів, або рейтинг ресторанів та майстерності шеф-кухарів (напр. Мішлен, Го-Мійо, S. Pellegrino World's 50 Best Restaurants від британського журналу Restaurant).

В останньому випадку рейтинг — це відсоток осіб чи домогосподарств у регіоні, які дивляться (слухають) певний телеканал (радіостанцію) або програму. Наприклад, якщо з 1000 домогосподарств, які входять до вибірки якогось агентства, 250 налаштували свої телевізори на канал 1+1, то його рейтинг у цей час складатиме 25 %.


Поруч із телевізійним рейтингом часто подають і частку, яка корелюється з числом телевізорів (радіоприймачів), які у цей час увімкнені. Наприклад, якщо у попередньому випадку з 1000 були увімкнені лише 750 телевізорів, частка 1+1 складатиме 33 % (250:750). Зазвичай, частка завжди більше за рейтинг. Для телеканалів та радіостанцій у боротьбі за гроші рекламодавців особливо важлива частка.



Див. також |


  • ренкінг


Примітки |





Джерела |



  • Рейтинг - вільний тлумачний словник української мови


Посилання |







Popular posts from this blog

1928 у кіно

Захаров Федір Захарович

Ель Греко